İdari Birim Amirleri toplantısının 7’nci oturumu Üniversitemiz toplantı salonunda gerçekleştirildi. Genel Sekreterimiz Kadir Ali SEÇER başkanlığında yapılan toplantıda Üniversitemiz resmi web sitesinde yapılan düzenlemeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu, yapılan güncellemelerin kurumsal kimliğimize uygun olması hususuna dikkat çekildi.
           Üniversitemiz bünyesinde çalışan idari personelden daha fazla verim almak esasıyla, personelin performanslarını değerlendirmek açısından hizmet içi yapılan eğitimlerin daha da faydalı olacağı göz önünde bulundurularak, söz konusu eğitimin sonunda kişilere sertifika verilmesi ve personelin mevcut yaptığı işle ilgili olarak amirinin görüşü, çevresiyle olan iletişimi, kişinin çalışma azmi, gayreti gibi unsurların değerlendirmede belli başlı ölçütler olduğuna, yapılan tüm değerlendirmelerin bu hususlara riayet edilerek itinayla yapılmasına karar verildi.
       Son olarak düzenli olarak gerçekleştirilen haftalık ve aylık yapılan toplantılarda alınan kararların İdari birimlerce uygulanmasına ve titizlikle takip edilmesine karar verilerek İdari Birim Amirleri toplantısı tamamlandı.